Czy mogę wymienić moje zamówienie?
Zamówienie można wymienić w przypadku otrzymania wadliwego lub uszkodzonego produktu.
W takim przypadku należy odesłać do nas zamówienie. Wyprodukujemy i wyślemy nowe tapety za darmo, aby zastąpić te wadliwe.
Uwaga: Prosimy o dokładne sprawdzenie tapety po jej otrzymaniu i przed przyklejeniem, ponieważ nie będziemy w stanie wymienić tapety, która została przyklejona do ściany. Pamiętaj również, że masz 14 dni na zwrot.
Otrzymałem wadliwy przedmiot. Co powinienem zrobić?
W ciągu 14 dni od otrzymania tapety można skorzystać z prawa do wymiany lub zwrotu. W tym celu należy skontaktować się z nami drogą mailową. Nasz kierownik wyjaśni, jak postępować w takim przypadku.
Jak dokonać zwrotu pieniędzy?
Możesz zwrócić pieniądze za zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, jeśli otrzymałeś wadliwy lub uszkodzony produkt.
W tym celu prosimy o kontakt drogą mailową. Nasz kierownik wyjaśni, jak postępować w takim przypadku.
Który produkt jest uznawany za wadliwy
Następujące elementy uznaje się za wadliwe:
- tapety, które mają różne kolory na różnych płytkach;
- uszkodzona lub podarta tapeta;
- otrzymałeś niekompletne zamówienie;
- otrzymałeś obraz, którego nie zamawiałeś.