Polityka zwrotów i refundacji

Czy mogę wymienić moje zamówienie?
Zamówienie można wymienić w przypadku otrzymania wadliwego lub uszkodzonego produktu.
W takim przypadku należy odesłać do nas zamówienie. Wyprodukujemy i wyślemy nowe tapety za darmo, aby zastąpić te wadliwe.
Uwaga: Prosimy o dokładne sprawdzenie tapety po jej otrzymaniu i przed przyklejeniem, ponieważ nie będziemy w stanie wymienić tapety, która została przyklejona do ściany. Pamiętaj również, że masz 14 dni na zwrot.

Otrzymałem wadliwy przedmiot. Co powinienem zrobić?
W ciągu 14 dni od otrzymania tapety można skorzystać z prawa do wymiany lub zwrotu. W tym celu należy skontaktować się z nami drogą mailową. Nasz kierownik wyjaśni, jak postępować w takim przypadku.

Jak dokonać zwrotu pieniędzy?
Możesz zwrócić pieniądze za zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, jeśli otrzymałeś wadliwy lub uszkodzony produkt.
W tym celu prosimy o kontakt drogą mailową. Nasz kierownik wyjaśni, jak postępować w takim przypadku.

Który produkt jest uznawany za wadliwy
Następujące elementy uznaje się za wadliwe:

  • tapety, które mają różne kolory na różnych płytkach;
  • uszkodzona lub podarta tapeta;
  • otrzymałeś niekompletne zamówienie;
  • otrzymałeś obraz, którego nie zamawiałeś.
Shopping Cart